Rejestracja OPP - czas. - było: Re: [Czuwaj] Pasztet

Szumyk szumyk w gmail.com
Śro, 6 Cze 2007, 15:45:24 CEST

Andrzej Grabowski napisał(a):
> Witam!
>
> No własnie zbieramy w naszej chorągwi plony spiskowej działalności
> naszego komendanta.
> Właśnie dzisiaj się dowiedziałem, że mając osobowość prawną chorągwi
> od lutego 2007, nasza komenda
> choragwi  na czele z jej dzielnym komendantem nie załatwiła do dnia
> dzisiejszego rejestracji chorągwi jako organizacji pożytku
> publicznego. Właśnie się dowiedzieliśmy, że mamy lecieć szybko po kasy
> fiskalne, i doliczać wszędzie VAT.
> Większość komendantów obozów( także ja) przyjmowała wpłaty na KP.
> [...]
Rejestracja OPP:

Sąd ma na to wg ustawy 3 miesiące. Chyba, że coś jest nie tak - to wtedy
przed upływem tych 3 miesięcy musi powiedzieć i po ew. uzupełnieniu -
zmianie wniosku znowu ma 3 miesiące. Rejestrację stowarzyszenia którego
jestem członkiem sąd załatwili ekspresowo - w raptem 3 tygodnie.

Szumyk