[Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

Śro, 6 Cze 2007, 14:04:07 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[12]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH
Data: 2007-06-06 14:00:09

ch> Teoria "mandat nietrwałego"
ch> nie ma podstaw w zapisach Statutu ZHP.

ch> Ponadto Statut ZHP jasno definiuje
ch> tryb wygaśnieńcia mandatów członków władz ZHP

ch> § 43
ch> 2.      Mandat członka władz ZHP wygasa z upływem kadencji, a w czasie jej
ch> trwania na skutek:

ch> 1)      ustania członkostwa ZHP,

ch> 2)      rezygnacji z mandatu,

ch> 3)      odwołania ze składu władz lub odwołania danej władzy,

ch> 4)      prawomocnego orzeczenia sądu harcerskiego,

ch> 5)      skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione z winy
ch> umyślnej,

ch> 6) zmiany sytuacji życiowej doprowadzającej do kolizji z postanowieniami, o
ch> których mowa w § 37.

ch> Gdyby nie dotczyło to członków wszystkich władz okreslonych w § 35
ch> byłoby stosowne rozróżnienie.
ch> A nie ma.

ch> Czesław

A ja spokojny jestem i hart ducha trenuję:)

Czesławie!

Nie ma rozróżnienia, bo hm... próbuję tak:

zbiór desygnatów określonych przez definicję legalną pojęcia "członek
władz" nie zawiera w sobie desygnatów pojęcia "delagat na ZJazd",
czyli pojęcia te sąrozbieżne znaczeniowo.

Buahahaha
Czyli delegat nie równa się członek ;)
( ważna teza )

Ryszard