Re: Re[14]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

Śro, 6 Cze 2007, 14:41:26 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 06, 2007 2:04 PM
Subject: Re[14]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

> Tekst oryginalnej wiadomości:
> Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
> Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
> Temat: Re: Re[12]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH
> Data: 2007-06-06 14:00:09
>

> ch> Teoria "mandat nietrwałego"
> ch> nie ma podstaw w zapisach Statutu ZHP.
>
> ch> Ponadto Statut ZHP jasno definiuje
> ch> tryb wygaśnieńcia mandatów członków władz ZHP
>
> ch> § 43
> ch> 2.      Mandat członka władz ZHP wygasa z upływem kadencji, a w czasie
jej
> [...]

Intrygujaca ;-))))))))))))
Zwłaszcza że jej konsekwencją byłoby to że:
mandat delegata na zjazd choragwi/ZHP
NIE wygasa
na skutek:
1) ustania członkostwa ZHP,
2) rezygnacji z mandatu,
4) prawomocnego orzeczenia sądu harcerskiego,
5) skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione z winy umyślnej,

Wygasa czy nie wygasa ?
To będzie ważna teza !

Czesław