Re: [Czuwaj] Mam szczerą wolę

Śro, 6 Cze 2007, 15:17:46 CEST

----- Original Message -----
From: "Wiesław Laskowski" <wlask w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 06 June 2007 15:08
Subject: Odp: [Czuwaj] Mam szczerą wolę

> No chyba wszystko o co pytasz zostało zapisane w tej uchwale ...
>
> Cel: wsparcie drużynowych w pracy z Prawem i Metodą.

Nie wiem. Albo to gorąco, albo nadal do mnie nie dociera. Zwłaszcza ta
Metoda.

Tzn. będzie program pod tytułem "to ja was teraz będę uczył o..."? Wydawało
mi się zawsza, ze najlepsze wyniki daje osobisty przykład, a do tego
propozycja programowa nie jest potrzebna, ale ja programowcem (ani
metodykiem ;P ) nie jestem.

> Szczegółowa treść ma być opracowana przez GK.

Acha. Czyli wszystko po staremu.

DJD