(Fwd) Re: [Czuwaj] Mam szczerą wolę

Tomasz Werner twerner w igf.edu.pl
Śro, 6 Cze 2007, 15:19:40 CEST

> A co ta propozycja ma zawierać? Bo Zjazd się popisał: wymyslił
> NAZWĘ. A treść? A jej poziom? Dotychczasowe propozycje były ZAWSZE
> PRZYJMOWANE z radością i intensywnie realizowane, więc może tylko
> się czepiam?
To jest pomysl wydzialu programowego GK z 2006 roku
Rodzi sie dlugo:
http://program.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0032,0008&id=2440
dokumenty.zhp.pl/download.php?id=1375
zuchowewiesci.zhp.pl/index.php?do=download_binary&navi=0045,0006&id=60
5 Tu opinia komisji RN: http://rn.zhp.pl/content/view/90/49/
"Stulecie
Skautingu właściwe zostało zepchnięte na margines działań
programowych. Wprowadzanie innych, poza JS-JP, propozycji
programowych
np. „Niebo gwiaĽdziste nade mną…” oraz energia zużyta na promowanie
propozycji „Mam szczerą wolꅔ - propozycji, której nadal nie ma,
spowodowały zatracenie rangi propozycji „Jeden świat – jedno
przyrzeczenie”, która miała połączyć wszystkie środowiska w obchodach
stulecia skautingu." Tomasz Werner

UWAGA! NOWY SERWER LISTY: http://LISTY.CZUWAJ.NET
Yahoo! Groups Links

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
    (Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
    mailto:czuwaj-digest w yahoogroups.com
    mailto:czuwaj-fullfeatured w yahoogroups.com

    czuwaj-unsubscribe w yahoogroups.com

    http://docs.yahoo.com/info/terms/

Tomasz Werner
Paleomagnetic Lab,                    e-mail: twerner w igf.edu.pl
Institute of Geophysics,              fax:    +48 22 6915 915
Polish Academy of Sciences            phone:  +48 22 6915 765
ul. Ks. Janusza 64,
01-452 Warszawa, Poland