[Czuwaj] Re: Prace nad Statutem ZHP

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 6 Cze 2007, 16:03:21 CEST

Dnia 06-06-2007, śro o godzinie 14:12 +0200, Ryszard Rutkowski
napisał(a):
> dzięki.
> Jednym z elementów pracy nad nowym Statutem jest uruchomienie
> skrzynki pocztowej, do której wszyscy będą mogli przesyłać swoje
> uwagina temat rozwiązań, następnie serwis, jako element strony RN
> pewnie, gdzie gotowe fragmenty i rozwiązania będziemy podwieszać. Na
> razie dzieje się tak, że dostaję różności na moją skrzynkę, ale
> zapewniam, że to nie ginie:)

Taka moja mała utopijna wizja:

Tworzony jest serwis w którym każdy może dodać jakąś propozycję zmiany i
jest ona zatwierdzana przez powołany zespół ewentualnie uznawana za
ofcjalną propozycję tegoż zespołu i później wysuwana na zjeździe. Zespół
nie odrzuca żadnych prpozycji.

Do tego można na przykład dołożyc konta dla delegatów i od razu
sprawdzić co ma szansę przejść a co nie i zrobić wstępną filtrację w
internecie - część projektów poprawek odpadnie, resztę zespół będzie
musiał uporządkować zgodnie z wykluczaniem się poprawek i pod kątem
innych wzajemnych relacji(tu też narzędzie powinno to wesprzeć)

Pod każdą propozycją może toczyć się dyskusja w której udział może wziąć
każdy.

Takie cudo IMHO pozwoliłoby następnemu zjazdowi zebrać się i zatwierdzić
statut w kilka godzin(a może nawet w 5 minut całościowo?) zamiast
ględzić nad nim kilka dni.

Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Myślicie że mamy jekieś szanse na coś
takaiego?

Pozdrawiam
orcus