[Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

Śro, 6 Cze 2007, 14:12:22 CEST

dzięki.
Jednym z elementów pracy nad nowym Statutem jest uruchomienie
skrzynki pocztowej, do której wszyscy będą mogli przesyłać swoje
uwagina temat rozwiązań, następnie serwis, jako element strony RN
pewnie, gdzie gotowe fragmenty i rozwiązania będziemy podwieszać. Na
razie dzieje się tak, że dostaję różności na moją skrzynkę, ale
zapewniam, że to nie ginie:)

Ryszard

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[12]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH
Data: 2007-06-06 14:12:54

ch> ----- Original Message -----
ch> From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
ch> To: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
ch> <czuwaj w listy.czuwaj.net>
ch> Sent: Wednesday, June 06, 2007 1:59 PM
ch> Subject: Re[12]: [Czuwaj] uchwały zjazduiwykładnia NSH

ch> A przy okazji.
ch> Ponieważ część moich kolegów z NSH ZHP
ch> wpadła na pomysł na zmianę regulaminu SH ZHP
ch> by wykłanie Statutu ZHP dokonywała
ch> 3-osobowa "większość" w 5-osobowym składzie orzekajacym
ch> proponuje zmianę/uzupełnienie § 73 Statutu ZHP:
ch> § 73
ch> 3.      Naczelny Sąd Harcerski dokonuje wykładni Statutu ZHP,

ch> w formie uchwały, większością 2/3 głosów

ch> w obecności co najmniej połowy członków NSH ZHP.

ch> Czyli tak jak w § 83 Statutu ZHP

ch> 1.      Uchwałę w sprawie zmiany Statutu podejmuje Zjazd ZHP

ch> większością 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy osób

ch> uczestniczących w zjeździe z głosem decydującym.

ch> Czesław

ch> --
ch> Grupa dyskusyjna Czuwaj
ch> Czuwaj w listy.czuwaj.net
ch> http://listy.czuwaj.net/mailman/listinfo/czuwaj
ch> Aby zrezygnowac z subskrybcji wyslij list na adres Czuwaj-request w listy.czuwaj.net o temacie unsubscribe