[Czuwaj] Re: uchwala NSH

Śro, 6 Cze 2007, 15:07:41 CEST

----- Original Message -----
From: "admiral" <admiral w pomaranczarnia.org>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 06 June 2007 15:02
Subject: [Czuwaj] Re: uchwala NSH

>a cialo do ktorego zostal wybrany jest wladza,
> to on zostaje czlonkiem tej wladzy, nawet jesli nazywa sie inaczej.  Z
> kolei gdyby ta wladza przestala sie z spotykac, czy zakonczyla obrady, to
> logicznie jest domniemywac ze jej czlonkowie nie pelnia juz swojej
> funkcji. Ale takie domniemanie nie jest prawomocne, gdy mamy wprost
> napsane (par66. ust 3), ze tak sie nie dzieje.

Oczywiście,, ze nie pełnią.

Zjazd jest ZWOŁYWANY i KONCZONY. Rady działają stale.

Poza okresem zwołanego Zjazdu NIE MA WŁADZY o nazwie ZJAZD, więc nie ma tez
on swych członków.

Podobnie, jak ja nie jestem (w chwili obecnej) członkiem władzy pod nazwą
Zjazd Hufca, choć takowa władza istnieje czasem.

DJD