[Czuwaj] Kodeks I...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 6 Cze 2007, 16:28:06 CEST

06-06-07, Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał(a):

> Do tej pory uważałem Kodeks Wędrowniczy za pewien drogowskazik, a projekt KI
> za faktyczne wymagania stawiane intruktorom, konktretne i o odpowiedniej
> randze. Szkoda papieru na kolejne drogowskaziki, które NIC nie zmienią.

Dominik, tego typu kodeksy nie działają tym lepiej im wyższa mają
rangę ( i środki egzegfowania) tylko im wyższa jest świadomość wśród
instruktorów.

Tak, tak, to trudna droga. ale droga na skróty nie istnieje. Nie
chciałbym być w ruchu w którym instruktorzy zachowują się tak a nie
inaczej tylko dlatego, że im nakazano.