[Czuwaj] Kodeks I...

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 6 Cze 2007, 16:43:44 CEST

<cytat kto="Michał Górecki">
> 06-06-07, Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał(a):
>
> Tak, tak, to trudna droga. ale droga na skróty nie istnieje. Nie
> chciałbym być w ruchu w którym instruktorzy zachowują się tak a nie
> inaczej tylko dlatego, że im nakazano.

Ha! Wydawalo mi sie, ze jak ostatnim razem tak pisali niektorzy, tos od
"romantykow" im wymyslal i wolales o twarde stapanie po ziemi. :))
Tak, sa pewne niezmienne wartosci, ktore tkwia w ludziach. I istnieja one
po pierwsze. Dopiero po drugie jest ta cala cepelia, plasy, przygody,
ladne mundurki i organizacja wypoczynku lepiej, czy gorzej...

CZUWAJMY!
admiral

--
:)