[Czuwaj] Kodeks I...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 6 Cze 2007, 16:56:10 CEST

06-06-07, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> Ha! Wydawalo mi sie, ze jak ostatnim razem tak pisali niektorzy, tos od
> "romantykow" im wymyslal i wolales o twarde stapanie po ziemi. :))
> Tak, sa pewne niezmienne wartosci, ktore tkwia w ludziach. I istnieja one
> po pierwsze. Dopiero po drugie jest ta cala cepelia, plasy, przygody,
> ladne mundurki i organizacja wypoczynku lepiej, czy gorzej...

Admirał, ale ja nigdy nie wypierałem się romantyzmu w sobie :) I
milion razy tłumaczyłem weberowskie typy idealne. to co poniektórzy
ustawili się w wierzchołkach trójkąta :D

Tak, zawsze twierdziłem, że najważniejsze są wartości i sprawy
duchowe. ale musi byc proporcja. O taka jak w płomieniach wędrowniczej
watry :)

A swoją drogą na ziemi zawsze trzeba stać twardo... :)