RE: [Czuwaj] netykieta było: Kodeks I...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 6 Cze 2007, 17:01:04 CEST

Wręcz przeciwnie. Chyba, iż społeczność/grupa dyskusyjna/grono/whatever  przyjmie taką zasadę. Ale tylko w obrębie tej społeczności/.../whatever
np. grupa dyskusyjna dysortografów. ;-)

Tak więc tytuł sieciowego chama Ci nie przysługuję. ;-)
--
s00hy