[Czuwaj] Zapis

Sob, 9 Cze 2007, 22:23:33 CEST

Dnia sobota, 9 czerwca 2007, Łukasz Pierzchalski napisał:

> Czyli wędrownicy korzystający na zbiórkach z ASG też jest zabronione i jest
> BEZ SENSU?

Nauka:
- strzelania do ludzi
- zabijania ludzi
- ranienia ludzi
- kopania ludzi po twarzach
- kopania ludzi w brzuch
- kopania ludzi w genitalia
- wykręcania ludziom rąk

Jest w harcerstwie w sposób oczywisty bez sensu.

I mój drogi Łukaszu, phm, nauka wszystkich tych rzeczy nie jest zabroniona.
Jest po prostu zupełnie niezgodna z CELAMI ZHP. Po co zatem robić takie
rzeczy w ramach ZHP? Lepiej założyć: klub ASG, albo szkoła bicia i kopania.

I oczywiście jest jasne, że wychowujemy w ZHP POPRZEZ program, więc nie
możliwy jest podział: fajne zajęcia z użyciem ASG, a potem wychowanie podczas
ogniska.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"