[Czuwaj] Zapis

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 9 Cze 2007, 22:39:08 CEST

09-06-07, Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

> I mój drogi Łukaszu, phm, nauka wszystkich tych rzeczy nie jest zabroniona.
> Jest po prostu zupełnie niezgodna z CELAMI ZHP.

Bo wychowujemy do POKOJU. I cieszę się niezmiernie się ciesze z tego
zjazdu, właśnie dlatego że wreszcie powiedzieliśmy to sobie jasno.
Choć BP powiedział to już dawno temu...  I nie ma to nic wspólnego ani
z nasz ówczesną sytuacją, ani tym bardziej z obecną, z nasza historią,
czy czymkolwiek innym. To po prostu niezgodne z ideą naszego ruchu.

Czego na pewno nie można powiedzieć o skokach na spadochronie,
strzelaniu do tarczy, czy nauce survivalu.

Bo tam się nie udaje. Bo tam nie przejawia się agresji wobec drugiej osoby.