[Czuwaj] Zapis

Marcin Skocz skocz w post.pl
Sob, 9 Cze 2007, 23:49:50 CEST

Witajcie Moi Drodzy Druhowie i Druhny :-)

Mam czasem wrażenie, że wchodząc w naszą organizację wkracza się w matrixa.
Nic to nowego, wiem, że g00rek już dawno propaguje pojęcie harctrixu ;-)

Skąd pewność, że filmik nie jest zwykłą reklamówką, a nasza przykładowa
drużyna poza ekranem nie stanowi soli ZHP i nie prowadzi wyjątkowej
działalności?

Poza tym - co jest sensem działania u wędrowników? Bo chyba nie HSR?

pozdrawiam
MArcin Skocz