[Czuwaj] Zapis

Konrad Raczyk zoliber w wp.pl
Nie, 10 Cze 2007, 01:04:02 CEST

Witajcie Moi Drodzy Druhowie i Druhny :-)

Mam czasem wrażenie, że wchodząc w naszą organizację wkracza się w matrixa.
Nic to nowego, wiem, że g00rek już dawno propaguje pojęcie harctrixu ;-)

Skąd pewność, że filmik nie jest zwykłą reklamówką, a nasza przykładowa
drużyna poza ekranem nie stanowi soli ZHP i nie prowadzi wyjątkowej
działalności?

Poza tym - co jest sensem działania u wędrowników? Bo chyba nie HSR?

pozdrawiam
MArcin Skocz

Marcinie mi osobiście przeszkadza kilka rzeczy w tym filmie:
- Walka jako taka
- Wojskowe Mundury tych Wedrowników (tak tak Kij w mrowisko wkładam :P )
- Brakuje mi tam pokazanego stałego pola służby :( (co robią dla innych?)

P.S.
A co ty masz do HSR :)

        Pozdrawiam
    phm. Konrad Raczyk