Re: [Czuwaj] Zapis - takie luźne uwagi

michałk michalk288 w o2.pl
Nie, 10 Cze 2007, 10:55:48 CEST

Znowu fajny temat rzeka ;)

Dlaczego samoobrona jest be?
 wbrew pozorom dobre szkolenie z samoobrony podnosi ogólną sprawność
 fizyczną, uczy refleksu i precyzji (wykonanie prawidłowego
 rzutu/dźwigni też wymaga dokładności)
Zauważcie, że wszystkie "przeciw" dotyczą opakowania zajęć.
Zajęcia z samoobrony - dzieciaków ubranych w dresy, z patykiem zamiast
pistoletu będą zupełnie inaczej odebrane ...

Wychodzi na to, że żeby ćwiczyć samoobronę należy zatrudnić pozoranta
cywila, który będzie zły, mierzył z broni i napadał....

- i teraz pytanie: dlaczego tyle drużyn paraduje w US-ach ?
  Bo są jednolite i komplet jest stosunkowo tani.
  (usiłuję ubrać moje dzieciaki wygodnie,jednolicie i niewojskowo i tanio i
  tak żeby nie strach było się upaprać w błocie - porządny komplet
  wychodzi mi ponad 170 pln., a komplet US mamy za 100.)

  pozdrawiam.