[Czuwaj] grupy wiekowe - by³o HSR

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Nie, 10 Cze 2007, 22:28:23 CEST

Piotr Kowalski napisa³(a):
> harclot w poczta.onet.pl napisa³(a):

> No nie...
>
> PC==================
> Tomku, a gdzie oparcie na konkretnych zapisach ?
> Pisanie "moim zdaniem" jest fajne, ale ...
>
> Czes³aw
>
> wiêc sam rozumiesz :)
>
> Kowlak

NIe czepiaj siê Czesia
Ró¿nice indywidualne w rozwoju s± faktem, czasem nawet moga liczyæ na
oficjalkne usnakcjonowanie w postaci odroczenia dojrza³o¶ci szkjolnej
lub wcze¶niejszym rozpoczêciu nauki
mozna siê spierac co do liczb cytowanych przez Czesia, ale ró¿nice sa
faktem tak samo pewnym jak znikoma elastyczno¶æ podzia³u wiekowego
Marcin Wojtczak