Re: [Czuwaj] grupy wiekowe - by³o HSR

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 10 Cze 2007, 22:34:34 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, June 10, 2007 10:28 PM
Subject: Re: [Czuwaj] grupy wiekowe - by³o HSR

> Ró¿nice indywidualne w rozwoju s± faktem, czasem nawet moga liczyæ na
> oficjalkne usnakcjonowanie w postaci odroczenia dojrza³o¶ci szkjolnej
> lub wcze¶niejszym rozpoczêciu nauki
> mozna siê spierac co do liczb cytowanych przez Czesia, ale ró¿nice sa
> faktem tak samo pewnym jak znikoma elastyczno¶æ podzia³u wiekowego

Otóz to.
Mam obiecane ¿e jutro lub pojutrze dostanê informacjê
z "rejonów" krakowskiej Akademii Pedagogicznej
co do konkretnych prac badawczych w tym zakresie.

Liczby poda³em dla u³atwienia (okaza³o sie ¿e dla utrudnienia ;-)))
ale nawet jesli by³oby to nie 25+50+25
tylko 10+85+5
to i tak jest to, wg mnie, wystarcajacy powód
do preferowania wieku rozwojowego a nie metrykalnego

Czes³aw