[Czuwaj] (w co ubrać harcerzy)

Marcin Skocz skocz w post.pl
Nie, 10 Cze 2007, 23:11:57 CEST

> Po pierwsze - nie przeszkadzają mi koraliki, włosy, kolczyki, - chyba
> przegina z ich ilością...
> Po drugie - jeżeli nie przeszkadza Ci mundur galowy (patrz regulamin)
> : zielona koszula, ciemnozielone spodenki, czarne getry i
> różnokolorowe adidaski (czerwone, białe, niebieskie, żółte) to ok.
> Moje poczucie kolorystyki odczuwa potrzebę butków trochę bardziej
> stonowanych i przybliżonych kolorem.

Ojej.. A mnie się marzą weseli harcerze w kolorowych ubraniach robiący
mądre rzeczy :-)
Właściwie dlaczego musimy mieć mundury jak wojsko, które w dodatku są nijak
dostosowane do robienia w nich czegokolwiek?
I dlaczego harcerze mają nie mieć kolczyków nad brwią, mnóstwa rzemyków i
kolorowych adidasków (trampków), skoro lubią? :->

pozdrawiam
MArcin Skocz