[Czuwaj] re: Zapis - takie luźne uwagi (w co ubrać harcerzy)

michałk michalk288 w o2.pl
Nie, 10 Cze 2007, 22:56:03 CEST

            I się zrobił całkiem inny temat - też rzeka ale bardzo
            lekko :)

> 300 i 250 to nie jest jakaś wielka różnica. Są treki za 150, za 200, 300 i 400.

 Proszę Cię....

 Za orginalne bundeski płacę 210 pln. (alternatywą dla nich są buty
 H....el za 209 -też wysokie, mają wstawki z codury i podeszwy Vibram) - wygodne,
 nie rozwalają nogi, bardzo wodoodporne, prawie całoroczne.

 Znajdź mi proszę (serio serio) treki za 200 pln. o parametrach jak
 powyżej - będą lepsze bo krótsze i lżejsze.

 Qechua za 200 pln. to forclaz 500 - super buty na suchą wiosnę i
 lato, ale nie puszczę w nich dzieciaków na teren podmokły bo po 30
 min,. ma też bagno w butach. (sprawdzone) i na wędrówkę po zimowych
 szlakach - tam trzeba buta pancernego.

> Ale przeciez kogoś może nie stac na drogie :)

Wiesz, jak mi chłopak ma wydać 160 za desanty.... to zrównam z błotem,
:)) i wyślę do zbierania złomu - dozbiera przez miesiąc 40,
dofinansuję mu 10 i ma buty o dwie klasy lepsze ....

> Wytłumacz mi proszę, czemu czerwone adidasy do munduru są złem. To
> znaczy dlaczego  młody człowiek w mundurze zmienia się nagle tak, że
> nie może mieć czerwonych adidasów, koralików na szyi, bransoletki na
> ręce, czy rozpuszczonych włosów.

> Bo nikt jeszcze nie wytłumaczył mi tej cudownej metamorfozy mundurowej :)

> Cokolwiek OPRÓCZ przyzwyczajenia.

Oj...

Po pierwsze - nie przeszkadzają mi koraliki, włosy, kolczyki, - chyba
przegina z ich ilością...
Po drugie - jeżeli nie przeszkadza Ci mundur galowy (patrz regulamin)
: zielona koszula, ciemnozielone spodenki, czarne getry i
różnokolorowe adidaski (czerwone, białe, niebieskie, żółte) to ok.

Moje poczucie kolorystyki odczuwa potrzebę butków trochę bardziej
stonowanych i przybliżonych kolorem.

> g00rek

Pozdrawiam - michał

--
Best regards,
 michałk                            mailto:michalk288 w o2.pl