Re: Re[4]: [Czuwaj] Zapis - takie luźne uwagi

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 10 Cze 2007, 18:01:10 CEST

10-06-07, michałk <michalk288 w o2.pl> napisał(a):

>  co do butów: wolę mieć porządne nieprzemakalne (w miarę oczywiście)
>  niż zasuwać po beskidzie jesiennym trzy dni na mokro.
>  - dlatego jak kogos nie stać na treki za 350 pln. polecę mu bundeski
>  za 200 -   ( nic nie pisałem o desantach - opinaczy już daaawno nie
>  widziałem)

300 i 250 to nie jest jakaś wielka różnica. Są treki za 150, za 200, 300 i 400.

>  Butów tanich kupować nie będę polecał.... chyba że kogoś stać na
>  kilka par na różne okazje.

Ale przeciez kogoś może nie stac na drogie :)

>  Co do " do munduru" - jak Ciebie nie wkurzają czerwone adidaski do
>  munduru to... twój gust.

Wytłumacz mi proszę, czemu czerwone adidasy do munduru są złem. To
znaczy dlaczego  młody człowiek w mundurze zmienia się nagle tak, że
nie może mieć czerwonych adidasów, koralików na szyi, bransoletki na
ręce, czy rozpuszczonych włosów.

Bo nikt jeszcze nie wytłumaczył mi tej cudownej metamorfozy mundurowej :)

Cokolwiek OPRÓCZ przyzwyczajenia.