[Czuwaj] grupy wiekowe - było HSR

Nie, 10 Cze 2007, 23:34:34 CEST

Dnia niedziela, 10 czerwca 2007, Michał Górecki napisał:

> Nie no była - wg stopni harcerskich.

No tak, ale mnie chodzi bardziej o konkrety. Czyli właśnie co z przychodzącymi
bez stopnia w starszym wieku. Co z tymi, którzy z przyczyn losowych formalnie
stopnia nie zamkną. Jak weryfikować rozwój w zuchach? Itp, konkrety,
konkrety, konkrety...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"