[Czuwaj] Re: Grupy wiekowe

Pon, 11 Cze 2007, 07:19:35 CEST

Dnia poniedziałek, 11 czerwca 2007, harclot w poczta.onet.pl napisał:

> PC=======================================
> Powtórzę bo pewnie nie doczytałeś

Masz rację niedoczytałem. Ale to nie wiem o czym dyskutujemy, bo ja napisałem
to samo kilka listów temu. Określamy z grubsza kategorie, a mądrości
wychowawczy zostawiamy przystosowanie do indywidualnych przypadków. To mi się
wydaje oczywistością.
--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"