[Czuwaj] O wojsku i czerwonych trampkach

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 11 Cze 2007, 22:18:59 CEST

Grzegorz Skrukwa napisał:

> Wydaje mi się, że w swoich rozważaniach nie uwzględniasz drużyn
> harcerskich młodszych. Patrzysz z punktu widzenia drużyn
> wędrowniczych, a to kolosalna różnica.
itd.

Jako drużynowy harcerski oceniam, że Twoja, Grześku, diagnoza jest jak
najbardziej zasadna.

Moim harcerkom i harcerzom rzeczywiście czasem muszę powiedzieć "bo tak
jest po harcersku" albo "bo tak jest nie po harcersku". I już. Zdaję sobie
sprawę, oczywiście, że jest to uznaniowe. Że ktoś inny może być innego
zdania. Ale czasem muszę tak powiedzieć.

BTW. Gdybyś jeszcze mi drużyny nie nazywał, w dalszej części maila,
"młodszoharcerska" ;-) MSPANC

Pozdrowienia.

Darek Brzuska
drużynowy