[Czuwaj] Wniosek o udzielenie absolutorium

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Wto, 12 Cze 2007, 21:28:33 CEST

Użytkownik TOGRO.com.pl napisał:
>Przed chwila dostalismy:
>
>"Uchwała nr 39/XXXIII/2007 Centralnej Komisji Rewizyjnej ZHP z dnia 9
>czerwca 2007 roku
>
>w sprawie: wniosku do Rady Naczelnej w sprawie absolutorium członkom
Głównej
> [...]
>1) udzielenie absolutorium:
>a) harcmistrzyni Teresie Hernik - Naczelnikowi ZHP,
>b) harcmistrzowi Cezaremu Huciowi - Skarbnikowi ZHP,
>c) harcmistrzyni Bożenie Kamińskiej - Członkini GK ZHP,
>d) harcmistrzowi Adamowi Kocherowi - Zastępcy Naczelnika ZHP,
>e) harcmistrzyni Katarzynie Kwapińskiej - Zastępczyni Naczelnika ZHP,
>f) podharcmistrzyni Annie Nowosad - Członkini GK ZHP,
>
>2) nieudzielenie absolutorium harcmistrzyni Ewie Prędkiej - Członkini GK
>ZHP.
>
>§2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Niestety nie jestem "uczony w piśmie", więc nie wiem w jakim stopniu uchwała
CKR będzie wiążąca dla Rady Naczelnej? Więc mam prośbę byś napisał czy RN
może nieudzielić absolutorium tylko i wyłącznie wtedy kiedy wnioskuje o to
CKR? Czy też może o udzieleniu absolutorium zdecydować samodzielnie (lub,
jak kto woli, "samowolnie" :P ) , nawet wbrew uchwale CKR ?

Michał