[Czuwaj] Wniosek o udzielenie absolutorium

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 12 Cze 2007, 22:11:21 CEST

Niestety nie jestem "uczony w piśmie", więc nie wiem w jakim stopniu uchwała
CKR będzie wiążąca dla Rady Naczelnej? Więc mam prośbę byś napisał czy RN
może nieudzielić absolutorium tylko i wyłącznie wtedy kiedy wnioskuje o to
CKR? Czy też może o udzieleniu absolutorium zdecydować samodzielnie (lub,
jak kto woli, "samowolnie" :P ) , nawet wbrew uchwale CKR ?

Michał

RN rozpatruje wniosek CKR oraz sprawozdania GK i podejmuje decyzję, która
nie musi pokrywać się z wnioskiem CKR
Tak było np. rok temu/
CKR nie dała pozytywnego wniosku dh. Huciowi, Kocherowi i dh. Nowosad a RN
udzieliła absolutorium.

Mam nadzieje, że i tym Razem RN nie zrozumie (bo kto jest w stanie
zrozumieć?) intencji CKR... i zagłosuje zgodnie z ocenami własnych komisji.
SW