uchwała gk ZHP nr 99, było=Re: [Czuwaj] Re: wniosek o udzielenie absolutorium

Śro, 13 Cze 2007, 10:59:56 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: uchwała gk ZHP nr 99, było=Re: [Czuwaj] Re: wniosek o udzielenie absolutorium
Data: 2007-06-13 09:43:51

> [...]
RR> samodzielnie dźwigać koszty kolejnego zjazdu ZHP. Poprze się ich w
RR> zniesieniu kadencyjności, ograniczeniu władzy CKR i proszę - nawet
RR> jak 16 czerwca smarkateria w RN nas odwoła, to raptem za 3 miesiące
RR> znów wrócimy - taniocha.

RR> No brawo! Ale zasady wyboru tych przedstawicieli chorągwi to już nie ma
RR> :) Pięknie. Czyli przedstawicielem chorągwi będzie np. delegat z
RR> mianowania komendanta chorągwi. No na to nie wpadł nawet Korpus
RR> Komendantów! Ów Korpus chciał zachować pewne pozory i powierzyć tą
RR> kompetencję Radom Chorągwi. Ale po co kręcić. Łatwiej wydać rozkaz,

Popełniłem błąd, sugerując się telefonicznym przekazem, który różnił
się od tekstu uchwały. Niniejszym zatem muszę się do niego przyznać -
propozycja GK jest podobna do propozycji KCH - członków RN mają
delegować Rady Chorągwi. Czyli nie ma możliwości mianowania członków
RN.
Za wprowadzenie w błąd przepraszam.

Różnica polega na tym, że KCH chcieli, by RCH dokonywały wyboru
cżłonka RN, a GK chce, żeby to był jej przedstawiciel, czyli jak
rozumiem członek.

Ryszard