[Czuwaj] Skua i skrótowce

Bogdan Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Śro, 13 Cze 2007, 16:03:39 CEST

G00rek oczywiście nie wytrzymał i musiał stworzyć kolejny sklep
http://skua.pl. Wygląda ciekawie.

Jak zobaczyłem skła/skuła to przyszło mi do głowy kilka pytań
Czy będzie można to kupić w 4ż, Czy inne butony są tworzone przez g00rka i
kto będzie prowadził dialog z biednymi harcerkami na forum 4ż?

Jeszcze pytanie gramatyczne. Jak było o pryczy to spytam i ja o stopnie
wędrownicze:
HR/ HO jest skrótowcem więc chyba nie powinno być między literami kropki.
Jednak jest pisane różnie (np. u mnie HO/HR na 4 żywiołach H.O/H.R). Jak
powinno się właściwie

HO Bogdan Ciechomski
Hufiec Warszawa - Praga Południe