Re: [Czuwaj] Skua i skrótowce

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 13 Cze 2007, 16:29:14 CEST

13-06-07, Bogdan Ciechomski <bogdan288 w o2.pl> napisał(a):
> G00rek oczywiście nie wytrzymał i musiał stworzyć kolejny sklep
> http://skua.pl. Wygląda ciekawie.
>
> Jak zobaczyłem skła/skuła to przyszło mi do głowy kilka pytań
> Czy będzie można to kupić w 4ż, Czy inne butony są tworzone przez g00rka i
> kto będzie prowadził dialog z biednymi harcerkami na forum 4ż?

Jak ktoś będzie chciał kupić coś stworzone przez g00rka, to sie do
g00rka zgłosi :) Na razie się nikt nie zgłosił.

Tak jak już kiedyś pisałem, natura nie lubi próżni, ja też. Nad
sklepem pracowałem przez ostatnie kilka miesięcy - zapraszam. Czym
chata bogata. Oferta dość specyficzna i ukierunkowana. Sprzedaż
detaliczna tylko przez internet, przy fakturze na jednostkę możliwy
odbiór osobisty.

Dobra, koniec tej reklamy, związek w potrzebie a my tu o koszulkach :]