Re: Re: [Czuwaj] Skua i skrótowce

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 13 Cze 2007, 19:34:20 CEST

Użytkownik Michał Górecki napisał:
>Tak jak już kiedyś pisałem, natura nie lubi próżni, ja też. Nad
>sklepem pracowałem przez ostatnie kilka miesięcy - zapraszam. Czym
>chata bogata. Oferta dość specyficzna i ukierunkowana. Sprzedaż
>detaliczna tylko przez internet, przy fakturze na jednostkę możliwy
>odbiór osobisty.

Nie chcę być złośliwy, ale czy Krzyż Harcerski pokazany na stronie głównej
sklepu jest tam umieszczony legalnie? Czy masz oficjalną licencje na użycie
ze "znaku towarowego CZUWAJ"?

(to miał być żart, ale niestety nie jest. Czy w związku z patentem na Krzyż
ktoś nie uzna tego za "komercyjne wykożystanie zastrzeżonego znaku?)

Pozdrawiam, Michał Piotrowski