Re: Re: [Czuwaj] Skua i skrótowce

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 13 Cze 2007, 21:43:05 CEST

13-06-07, steppenwolf44 w op.pl <steppenwolf44 w op.pl> napisał(a):

> Nie chcę być złośliwy, ale czy Krzyż Harcerski pokazany na stronie głównej
> sklepu jest tam umieszczony legalnie? Czy masz oficjalną licencje na użycie
> ze "znaku towarowego CZUWAJ"?
>
> (to miał być żart, ale niestety nie jest. Czy w związku z patentem na Krzyż
> ktoś nie uzna tego za "komercyjne wykożystanie zastrzeżonego znaku?)

Nie, bo to są zdjęcia przedmiotów, a te o ile wiem, nie podlegają tego
typu ograniczeniom. a jeśli nawet by podlegały, to wystarczy że
harcerz wexmie go w rękę. Zdjęcie harcerza na pewno można opublikować
:)

A tak w ogóle to jedno wielkie gdybanie, bo ciągle nie ma opracowanych
jasnych zasad użytkowania znaków firmowych, w tym logo ZHP i krzyża :(