[Czuwaj] Skua i skrótowce

greegors w icpnet.pl greegors w icpnet.pl
Śro, 13 Cze 2007, 21:52:51 CEST

> G00rek oczywiście nie wytrzymał i musiał stworzyć kolejny sklep
> http://skua.pl. Wygląda ciekawie.
> Jak zobaczyłem skła/skuła to przyszło mi do głowy kilka pytań
> Czy będzie można to kupić w 4ż, Czy inne butony są tworzone przez
g00rka i
> kto będzie prowadził dialog z biednymi harcerkami na forum 4ż?

Z biednymi harcerkami już od dawna nikt nie prowadzi dialogu na forum 4Ż,
od kiedy g00rek przestał tam pracować (conajmniej kilka miesięcy temu
AFAIK), obecny personel 4Ż nie jest chyba zainteresowany wymianą poglądów
z klientami na forum internetowym. A  szkoda, bo mogło to byc całkiem
ciekawe miejsce dyskusji o mundurowych i sprzętowych aspektach
harcowania. Niestety tak się nie stało. Obecnie nie ma po co tam
zaglądać.

> Jeszcze pytanie gramatyczne. Jak było o pryczy to spytam i ja o stopnie
> wędrownicze:
> HR/ HO jest skrótowcem więc chyba nie powinno być między literami
kropki.
> Jednak jest pisane różnie (np. u mnie HO/HR na 4 żywiołach H.O/H.R). Jak
> powinno się właściwie

Nie powinno być kropki. Współczesna polska ortografia nie stosuje kropek
między literami akronimów. To tylko hiphopowcy piszą Z.I.O.M.A.L. itd.

GS