[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 14 Cze 2007, 07:46:20 CEST

Janusz Sikorski napisał(a):

> I dlatego, nie robię wyjazdów w ramach hal ani haz, tylko w ramach
> normalnej pracy śródrocznej. Dla mnie rok harcerski kończy się 31
> sierpnia. A,  że komenda hufca nie powinna sobie wpisywać mojego
> biwaku do hal czy haz to... trudno. Mnie to ryba.
> Wakacje dzieci mają w szkole. Harcerstwo to nie szkoła, tu nie ma
> wakacji ;)

ale robisz wyjazdy podczas ferii letnich i zimowych, a to jest
określenie bardzo scisłe, co do dnia zdefiniowane w rozporzędzeniu MEN.
Po przeczytaniu zapisów w instrukcji HALiHAZ przełałem go GK maila w
którym wypunktowałem wszystkie niejasności, mając nadzije, że zostaną
one zinterpretowne w sposób liberalizujacy wymagania,
 jak czytam tą uchwałę, to mam wrażenie, że autor instrukcji w GK
przeczytał moje uwagi wziął je sobie do serca "uszczelniając" zapisy po
to aby utrudnić działanie druzynowym

Marcin Wojtczak