[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

Czw, 14 Cze 2007, 16:02:59 CEST

----- Original Message -----
From: <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, June 14, 2007 3:30 PM
Subject: Re: Re: Re: [Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

> uchwała wyróżnia dwa rodzaje wycieczek:
> 1. organizowane w czasie ferii letnich i zimowych, w ramach HAL i HAZ
> 2. organizowane w innym CZASIE
>
> nie dzieli wycieczek na odbywające się w ramach HAL i HAZ oraz poza nimi
>
> nie wprowadza kategorii w czasie ferii letnich i zimowych,
> ale poza HAL i HAZ.
>
> Czesławie!
> Jeśli rozmawiałeś w tej sprawie z osobami w GK, które tworzyły tę
> instrukcję, i potwierdzają one twoją interpretację, to poproś je o
wykładnię
> [...]

Chłopaki, rety !

Jeśli bym twierdził że rozmawiałem z osobą
która jest autorem
pkt. 4.7
4.7. Niniejsze postanowienia organizacyjne nie dotyczą
biwaków organizowanych
w ramach
działalności śródrocznej ZHP.
to musieliście mnie wysłać do lekarza z podejrzeniem
rozdwojenia jaźni.
Ale póki co jeszcze nie rozmawiam ze sobą ;-)  ;-)  ;-)

Czesław