[Czuwaj] Re: komendant wycieczki :)

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Czw, 14 Cze 2007, 17:08:07 CEST

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:

>Chłopaki, rety !
>
>Jeśli bym twierdził że rozmawiałem z osobą
>która jest autorem
>pkt. 4.7
>-------------------------------------
>4.7. Niniejsze postanowienia organizacyjne nie dotyczą
>biwaków organizowanych
>w ramach
>działalności śródrocznej ZHP.
>------------------------------------
>to musieliście mnie wysłać do lekarza z podejrzeniem
>rozdwojenia jaźni.
>Ale póki co jeszcze nie rozmawiam ze sobą ;-)  ;-)  ;-)

nie chodzi mi o to kto napisał ten tekst, tylko czy jego konsekwencją mozliwość wyboru przez organizatora biwaku odbywającego się w wakacje, czy podlega on zapisom instrukcji HALiHAZ czy nie

czy wynika z niego, że można zorganizować w dowolnym terminie biwak nazwany "śródrocznym" bez jakichkolwiek wymogów formalnych, bo takich dotyczących biwaków śródrocznych nie ma.

uchwała o wycieczkach górskich, moim zdniam na żadną dowolność nie pozwala, ty widzisz to inaczej.

Interesuje mnie czy twoje zdanie jest:
1. przedstawioną przez ciebie oficjalną wykładnią przepisów, w szczególności pojęć "biwak śródroczny" i  "w ramach HALiHAZ", która na skutek niedopatrzenia nie została oficjalnie opublikowana

2. oficjalna wykładnią NSH, która nie została opublikowana

3. twoim prywatnym zdaniem.

Marcin Wojtczak