[Czuwaj] absolutorium

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 17 Cze 2007, 17:23:03 CEST

Pisałem wczoraj maile z Rady w czasie wydarzen, które mialy tam miejsce.
Niestety najpierw zapomniałem, ze Lista przyjmuje tylko format TXT, a potem,
ze moja adres na liscie to togro w togro.com.pl, a nie togro w togro.pl ...

No coz... :-)

Teraz wszystko co jest faktem zostalo już napisane, a emocji swoich wyrazal
nie będę. Namawiam tez do tego pozostałych członków Rady Naczelnej, która
pokazala wczoraj jedność (nie w glosowaniu, tylko w poszanowaniu prawa).

Jednak, ponieważ mam zaszczyt być w zespole, który reprezentujac Rade będzie
chciał spotkac się z Przewodniczacym ZHP proszac go o zmiane terminu Zjazdu
na jakis bardziej przystający do naszych harcerskich warunkow, to kazda
niewywazona wypowiedz, kazde nieprzemyślane slowo może spowodowac, ze nasza
"misja" nie będzie miala sensu.
A do wyjaśnienia mamy także kwestie ewentualnego dokończenia (lub zwolania
nowego spotkania) Rady Naczelnej, w celu podjecia decyzji w sprawie Choragwi
Opolskiej i Krzyza Harcerskiego, o skladkach to już nawet nie wspominając...

Proszę o wstrzymanie się z publicznym wypowiadaniem swoich subiektywnych
poglądów. Natychmiast po spotkaniu z Przewodniczacym informacja o wynikach
dotrze do wszystkich.

Pozdrawiam

Tomek Grodzki