[Czuwaj] absolutorium

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 17 Cze 2007, 18:52:40 CEST

Przepraszam że nad tekstem ale nie mogę inaczej napisać z telefonu.

Oczywiście CKR nie może zwołać posiedzenia Rady w celu zmiany
Przewodniczącego bo RN nie może go odwołać (patrz Statut ZHP) może w
tej sytuacji co najwyżej zwołać Zjazd który wybierze nowego
Przewodniczącego. Sytuację mógłby zmienić tylko NSH który na czyjś
wniosek mógłby zdecydować o ukaraniu Przewodniczącego. Jeśli w takim
wypadku (nagana, upomnienie) dh Borodzik zrezygnowałby z pełnionej
funkcji - a według mnie powinien to zrobić bo Przewodniczący z
ewentualnym upomnieniem to byłoby za dużo nawet jak na standardy ZHP
lub NSH orzekłby karę wykluczenia z ZHP to otworzyłoby się pole do
działania RN. Na dzisiaj nic bez woli Przewodniczącego nie może się
stać. Swoją droga mam nadzieję że wyszedł już ze szpitala do którego
podobno trafił i życzę mu szybkiego powrotu do zdrowia.

Kowlak