[Czuwaj] Re: Absolutorium

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 18 Cze 2007, 07:46:06 CEST

> Rzeczywiście, obrady RN były gorące.

> Na początku, Przewodniczący poprosił, żebyśmy w dyskusji pamiętali o pkt 2 i
> 5 Prawa Harcerskiego.

> I muszę powiedzieć, że obrady przebiegały nadzwyczaj łagodnie i taktownie.

> Choć - trzeba przyznać, starły się różne głosy w dyskusji nad zmianami w
> regulaminie Rady, ale potem było wzorowo.

> Naczelniczka przedstawiła sprawozdanie z pracy GK, przedstawiciel CKR, Druh
> Leszek, przedstawił wniosek CKR wraz z uzasadnieniem, przewodniczący komisji
> stałych RN przedstawili stanowiska komisji. W dyskusji nad absolutorium głos
> [...]

Druhny i Druhowie... Wyrazy współczucia wobec takiego zachowania Waszych władz. Mam nadzieję, że jeszcze w ZHP się wyprostuje. Jest przed Wami szansa. Ufam, że z niej odpowiedzialnie skorzystacie i jeśli będzie taka potrzeba, to nawet za cenę wyjazdu z obozów i załatwiania karkołomnych zastępstw, weźmiecie udział w Nadzwyczajnym Zjeździe  i wyborze innych, bardziej odpowiedzialnych władz. Życzę powodzenia i trzymam kciuki!

--
Pozdrowienia,
 phm. Piotr Giczela HR