[Czuwaj] Re: Absolutorium

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Nie, 17 Cze 2007, 09:10:49 CEST

Dnia 17-06-2007 o 08:48:30 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Wiceprzewodniczący Anna Kirkiewicz i Rafał Klepacz pokazali wczoraj jak
> powinni zachowywać się liderzy (przywódcy) Związku Harcerstwa Polskiego.
> Przecież Rada Naczelna idąc śladem Przewodniczącego mogła nie zważając na
> Regulamin i Statut procedować dalej, podjąć ważne uchwały prdfzewidziane
> porządkiem obrad oraz wygasić mandat członków władz, których DWUKROTNIE
> zweryfikowano NEGATYWNIE i na zakończenie powiedzieć - a teraz podawajcie
> nas do Sądu.
> Być może mielibyśmy dziś nowego Naczelnika, nową GK. Nową jakość i ZMIANĘ
> [...]

We mnie również się zagotowało. Tak bezczelne łamianie prawa, i to nie
tylko naszego ale również obowiązujacego w POLSCE jest rzeczą niesłychaną.
Buta, olewactwo, zawłaszczanie związku i wieli innych negatywnych
stanowisk charakteryzująca ten paskudny układ powinna otworzyć oczy coraz
większej ilości instruktorów. Harcerska postawa Ani, Rafała, Ryszarda,
Kasi Krawczyk i Andrzeja Starskiego na pewno będzie wzorcem postępowania
instruktorskiego dla wielu pokoleń harcerzy. Co ma być to będzie, ten
układ i tak się rozsypie jak wszystko co jest podszyte nędznymi pobudkami.
Zgnilizna komuny niestety jeszcze długo będzie osłabiała naszą
Organizacjię :/. Teraz powinniśmy jeszcze mocniej zewrzeć szyki, mówić i
przekonywać, rozmawiać z instruktorami przy każdej okazji. Informować kogo
się da, tak by świadomość prawdy rosła i rozszerzała się. Sytuacja w sumie
jest niebezpieczna bo dla wielu ludzi decydują się losy ZHP czy pozostanie
organizacją harcerską (już słabo) czy też do końca runie w przepaść
niebytu.

Ale smutne

Janusz Sikorski