RE: [Czuwaj] tylko wspópraca

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Pon, 18 Cze 2007, 09:38:56 CEST

RN okazała się mądra i niezależna. Ale też nie jest monolitem. Zwłaszcza po
ostatnim wyborze uzupełniającym :-) Też nie będzie miała swojego kandydata.
Kandydatów zgłoszą środowiska. I nie bedzie raczej walki na programy - tylko
na ludzi. Program bowiem mamy - jest nim strategia. Wygra ten, kto
zaproponuje mniej nielubianych członków przyszłej GK.
Walory osobiste moga tu mieć drugorzędne znaczenie.
SW

Cóż, trudno nie zgodzić się ze Sławkiem...
Jednak ja nadal wierzę w możliwość 'porozumienia ponad podziałami'.
A w swojej wierze nie jestem osamotniony (jak sądzę).

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl