Re: [Czuwaj] tylko wspópraca

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 18 Cze 2007, 10:12:17 CEST

18-06-07, Lucjan Brudzynski <lucbru w wp.pl> napisał(a):

> Hmm...
> Smutno mi. Bo jestem Komendantem Hufca ZHP Sopot, czyli 'administratorem'.
> Smutno mi. Bo myślałem, że jestem 'romantycznym' ideowcem.
> Smutno mi. Bo rzekomo nie mogę porównywać się w pracy promocyjnej,
> zagranicznej i programowej z G00rkiem.
> Smutno mi. Bo mam doświadczenie z jednostek terenowych ZHP, bo mam
> doświadczenie z zarządzania nie tylko w III sektorze.
> Smutno mi. Bo wyraźnie próbuje się mnie wepchnąć do 'korpusowego' worka...
>
> Ciekawe co jeśli nie jestem sam w tym 'smuceniu się' ?

Cyryl. Kurde.

Albo ja nie byłem wyjątkowo dosadny, albo ty nie przeczytałeś ze zrozumieniem.

Nie po raz pierwszy narysowałem pewien obszar a ktoś w niego od razu
sam wskoczył. Tym razem byłeś to ty.

Cyryl! Czy ty sam sie poczuwasz betonem, że wskakujesz w opisany
przeze mnie betonowy obszar? Czy ktoś napisał że identyfikujesz się z
korpusem? Czy ktoś napisał że nie jesteś ideowcem?

Przeczytaj prosze jeszcze raz moją wypowiedź i zobacz do kogo piłem.
Na pewno nie do ciebie :)