RE: [Czuwaj] tylko wspópraca

Lucjan Brudzynski lucbru w wp.pl
Pon, 18 Cze 2007, 09:59:03 CEST

Co z tego, że Rafał nie był komendantem hufca, czy chorągwi. Czy bycie
naczelnikiem to zarządzanie jednostką? Chyba nie. Trzeba mieć wizję,
trzeba umieć zbudować zespół i go prowadzić, trzeba być otwartym na
nowinki skautowe i na współprace z innymi krajami i trzeba wreszcie
wiedzieć co dzieje się w organizacji, jakie sa problemy TU I TERAZ, a
nie jakie są "zewnętrzne uwarunkowania społeczno-polityczne" -
ostatnio modne słowo-klucz.

Nie nazywaj proszę więc nas (nas - poczuwam sie do grupy
nie-korpusowej) IDEOWCAMI w znaczeniu oderwania od rzeczywistości.
Myślę że w kwestiach promocyjnych, programowych, zagranicznych i wielu
innych zrobiłem więcej niż nie jeden "administrator jednostki lokalnej
lub regionalnej".

Bo nie o administrację w harcerstwie chodzi.

I proszę nie stawiajcie tego jako "równorzędną walkę dwóch obozów". Ja
moge dyskutowac o kształt harcerstwa z powiedzmy osobami bardziej
"romantycznymi" (po naszemu) ode mnie. Ja moge dyskutowac o tym czy
wejść na Babią Górę czerwonym, czy żółtym szlakiem z osobą, która
jedzie ze mną w góry.

A nie z osobą, która nie wie co to "perć akademicka".

Hmm...
Smutno mi. Bo jestem Komendantem Hufca ZHP Sopot, czyli 'administratorem'.
Smutno mi. Bo myślałem, że jestem 'romantycznym' ideowcem.
Smutno mi. Bo rzekomo nie mogę porównywać się w pracy promocyjnej,
zagranicznej i programowej z G00rkiem.
Smutno mi. Bo mam doświadczenie z jednostek terenowych ZHP, bo mam
doświadczenie z zarządzania nie tylko w III sektorze.
Smutno mi. Bo wyraźnie próbuje się mnie wepchnąć do 'korpusowego' worka...

Ciekawe co jeśli nie jestem sam w tym 'smuceniu się' ?

Lucjan Brudzyński 'Cyryl'
tel. 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

.