[Czuwaj] tylko wspópraca

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Pon, 18 Cze 2007, 10:12:37 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Zależy którymi podziałami Cyryl. Są takie podziały nad którymi nie da
> sie nic rozpiąć. Bo grawitacja jet bezlitosna, a odległość między
> dwoma punktami podparcia - olbrzymia :]
"Daj mi punkt podparcia, a podniose Ziemie" ;) Dzsiejsze materialy daja
duze mozliwosci ;))) Moze uda nam sie jak we Francji wybudowac olbrzymi
wiadukt Millau. Jest on najwyższą tego typu konstrukcją na świecie z
najwyższym filarem o wysokości 341 m.

Polecam:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/27/Wiadukt_Millau.jpg
http://www.baraskit.se/random/archive/2/bridge2.html

> [...]
> mózgi) twierdzą, że to chorągwie są w ogóle podstawą ZHP, a ja i wiele
> mi znanych ludzi uważamy że jest wręcz przeciwnie (choć nie krzyczę od
> razu jak Sikor, że trzeba je zlikwidować) to ja nie wiem jaki
> kompromis można tu zawrzeć :(
>
> Wyrasta nam nurt federacyjny chcący przekształcić ZHP w federację
> choragwi. Związku Harcerstwa Śląskiego, Związku Harcerstwa
> Wielkopolskiego, Związku Harcerstwa Kujawsko-Pomorskiego.
>
> A ja głupi myślałem, że to hufce sa najważniejsze, władze naczelne
> wyznaczają kierunki, a chorągwie służą tym pierwszym podporządkowując
A ja myslalem, ze najwazniejsze sa Druzyny i ludzie w Druzynach. Ale
widac, ze prawdziwe jest stare powiedzenie pszczol, ktore mowi "punkt
widzenia zalezy od punktu siedzenia" ;)))

> A one nagle chcą być gwiazdami całej sytuacji. Bo dano im osobowość
> (do celów administracyjno finansowych!!!!!).
>
> Eh.
>
> g00rek
A moze to bylo napisane malym druczkiem? ;)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin