[Czuwaj] tylko wspópraca

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Pon, 18 Cze 2007, 10:25:50 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> A ja głupi myślałem, że najwazniejsze są zastępy :P
>
> I co będziemy się tak licytowac? Po co?
>
> Eh. A korpus zaciera ręce.
> Przestańcie prosze tworzyć kolejne podziały. Chciałbym z wami móc się
> o cokolwiek posprzeczać w organizacji bezkorpusowej.
>
> g00rek
G00rek, post wczesniej zarzuciles Cyrylowi, ze nieuwaznie przeczytal
Twoj mejl. Przeczytaj moj - wyraznie ironizowalem :))) <zart> I moze
warto krzyknac za Sikorem "Rozwiazac Choragwie!" </zart>, a na pewno
przemyslec ich role i miejsce w ZHP. Bo to co sie dzieje teraz, to wola
o pomste do nieba.

Pozdro g00 ;)
Viking-Szczecin