[Czuwaj] Re: tylko współpraca

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 18 Cze 2007, 10:45:35 CEST

Cyryl napisał...

> Smutno mi. Bo jestem Komendantem Hufca ZHP Sopot, czyli
> 'administratorem'.
> Smutno mi. Bo myślałem, że jestem 'romantycznym' ideowcem.
> Smutno mi. Bo rzekomo nie mogę porównywać się w pracy promocyjnej,
> zagranicznej i programowej z G00rkiem.
> Smutno mi. Bo mam doświadczenie z jednostek terenowych ZHP, bo mam
> doświadczenie z zarządzania nie tylko w III sektorze.
> Smutno mi. Bo wyraźnie próbuje się mnie wepchnąć do 'korpusowego'
> worka...
>
> Ciekawe co jeśli nie jestem sam w tym 'smuceniu się' ?

Lucjanie ale czy g00 napisał gdziekolwiek że jeśli jest się czy było
komendantem hufca albo chorągwi to juz nie można być ideowcem ? NIE

> - Gospodarczo - jak najbardziej popieram nurt federalistyczny.
> Ideowo jestem za unitaryzmem.

Ale aby to osiągnąć należy zlikwidować chorągwie jako takie. Mogą sobie
zostać jako samodzielne zakłady czy w innej formie ale nie powinny brać
udziały w systemie demokratycznym związku. Mają wykonywać to co do nich
należy, a wspólnotę instruktorska można budować wokół hufca czy kręgów...

> Przeczytaj prosze jeszcze raz moją wypowiedź i zobacz do kogo piłem.
> Na pewno nie do ciebie :)

Lalala g00 przyznał się że pił :) ciekawe do kogo :D

RR napisał:
> A ja myslalem, ze najwazniejsze sa Druzyny i ludzie w Druzynach. Ale
> widac, ze prawdziwe jest stare powiedzenie pszczol, ktore mowi "punkt
> widzenia zalezy od punktu siedzenia" ;)))

Rafał to chyba nie ma znaczenia w tej chwili.

g00 napisał:

> Eh. A korpus zaciera ręce.
> Przestańcie prosze tworzyć kolejne podziały. Chciałbym z wami móc się
> o cokolwiek posprzeczać w organizacji bezkorpusowej.

wiesz Michał, prędzej czy później ta chwila nadejdzie:)

Pozdrawiam
Sikor