[Czuwaj] Re: tylko współpraca

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 18 Cze 2007, 10:24:38 CEST

g00rek napisał:

> Jeśli niektórzy instruktorzy (i to nie starzy, młodzi, młode wyprane
> mózgi) twierdzą, że to chorągwie są w ogóle podstawą ZHP, a ja i wiele
> mi znanych ludzi uważamy że jest wręcz przeciwnie (choć nie krzyczę od
> razu jak Sikor, że trzeba je zlikwidować) to ja nie wiem jaki
> kompromis można tu zawrzeć

Hehehehe... masz jeszcze tylko 10 lat żeby mnie dogonic i zrozumieć
dlaczego krzyczę... Chorągwie jako takie trzeba zlikwidować :)

> Wyrasta nam nurt federacyjny chcący przekształcić ZHP w federację
> choragwi. Związku Harcerstwa Śląskiego, Związku Harcerstwa
> Wielkopolskiego, Związku Harcerstwa Kujawsko-Pomorskiego.

No cóż logiczna kontynuacja tego co zapoczątkował Zjazd tworząc udzielne
księstwa.

> A ja głupi myślałem, że to hufce sa najważniejsze, władze naczelne
> wyznaczają kierunki, a chorągwie służą tym pierwszym podporządkowując
> się drugim.
> A one nagle chcą być gwiazdami całej sytuacji. Bo dano im osobowość
> (do celów administracyjno finansowych!!!!!).

Owszem dano osobowość ALE NIE WYKREŚLONO Z SYSTEMU DEMOKRACJI ZWIĄZKU i to
jest błąd.

Pozdrawiam

Sikor

(w dalszym ciągu twierdzący, że chorągwie jako takie nie są nam do niczego
potrzebne, chyba, że do tworzenia wiecznie żywych korpusów)