Re: [Czuwaj] tylko wspópraca

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 18 Cze 2007, 11:02:34 CEST

18-06-07, Lucjan Brudzynski <lucbru w wp.pl> napisał(a):

> Smutno mi. Bo jestem Komendantem Hufca ZHP Sopot, czyli 'administratorem'.

Już sobie pogadaliśmy ;)

Jeszcze jedno, bo może inni tez mnie nie zrozumieli.
Uważam, że jest mnóstwo świetnych komendantów hufców! Ideowych,
budujących zespół, delegujących na namiestników i zastępców,
pracujących jako część komendy, a nie niezależni "el comendante",
patrzących szeroko, itp. WYCHOWUJĄCYCH NASTĘPCÓW.

Ale nie jest to jedyna droga do wszelkich funkcji w ZHP - to raz, i
nie oznacza to że wyłącznie ta funkcja predysponuje do innych. No
chyba  że do komendanta chorągwi. Jeśli tak to naprzód :D

Pozdrawiam wszystkich komendantów hufców czytujących tę listę :)