[Czuwaj] Re: tylko współpraca

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 18 Cze 2007, 11:38:40 CEST

> Sądzę można/należy zacząć od sprowadzenia ich (chorągwi)
> wyłącznie do roli jaką miały przed wojną okręgi

> Czesław

> Dobry pomysł :)

> Lucjan Brudzyński 'Cyryl'

Dobry. I przetestowany w ZHR. Hi, hi, hi... Nasze chorągwie, jak wiecie, zajmują się tylko działaniami wychowawczymi. Okręgi są harcerską administracją. I z tego co wiem, to nie wszystkie jeszcze jakiś czas temu miały osobowość prawną, więc "państwo dzielnicowe" nam nie grozi. Zresztą nie grozi, bo odnoszę wrażenie, że jako instruktorzy małej organizacji nie mamy separatystycznych dążeń.

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela