Re: RE: [Czuwaj] tylko wspópraca

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pon, 18 Cze 2007, 12:25:20 CEST

Użytkownik Lucjan Brudzynski <lucbru w wp.pl> napisał:

>Cóż, trudno nie zgodzić się ze Sławkiem...
>Jednak ja nadal wierzę w możliwość 'porozumienia ponad podziałami'.
>A w swojej wierze nie jestem osamotniony (jak sądzę).

Obecna GK kontynuuje działania poprzedniej, przynajmniej w 3 dziedzinach:
1. stały spadek liczebny organizacji
2. stały niedobór środków finansowych
3. coraz większą ilość przepisów krepujących działania drużyn (w tej dziedzinie obecna GK przeszła sama siebie)

nie widzę sensu, aby we władzach pozostawali ludzie, którzy nie maja pomysłu i woli działania, aby ten stan rzeczy zmienić.
bo nie jesteśmy w takiej sytuacji, że kontynuacja spowoduje zakonserwowanie ZHP w obecnym stanie, kontynuacja obecnej polityki doprowadzi do likwidacji ZHP lub do likwidacji harcerstwa w ramach ZHP

dlatego warunkiem porozumienia, musiałaby być zgoda wszystkich na radykalny program zmian w ZHP. a co za tym idzie, spora część "korpusu komendantów" musiałaby się dobrowolnie zgodzić, że straci etat w ZHP.

Marcin Wojtczak